På promenad

Jag och Cajsa har varit ute och gått i det underabara höstvädret i dag. Vi gick runt Sidsjön och det var hur fint som helst! Kamerorna hade vi med oss så en hel del nya bilder finns nu på min dator ;o)


Den här bron får mig att tänka på en Astrid Lindgren-film, Kan ni gissa vilken??



Alla färger gör att naturen ser ut att glöda. En dag som denna så är hösten faktiskt helt okej, om man bara kunde slippa alla de trista regniga gråa dagarna så skulle jag nästan kunna säga att jag älskar hösten... =)


Det var mycket vatten i fallet i dag, och gick man nära var luften full av små, små vattendroppar som gjorde en fuktig i ansiktet


Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, jag tänker i alla fall på Madicken!

Jätte fina bilder du tagit :)

2010-09-27 @ 12:07:50
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Mika

Jaaa det kanske jag kan göra! Har rätt mkt nu i början på oktober. Men ska kolla lite vad det kostar osv!

2010-09-27 @ 15:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0