Veckomöte

Nu har jag, tillsammans med Erika,varit på vårt första veckomöte på Kårhuset. Det lär bli många sådana, eftersom Skurt numera räknar mig som en av de fast anställda där. Haha se så det kan gå, aldrig hade jag kunnat föreställa mig att jag skulle vara bartender ;o)

EMBOLIST-JAVISST!


Under dagen i dag borde jag ha pluggat inför tentan i morgon bitti, men istället har jag sytt på mina märken på åvven och käkat pizza med tjejerna. Hmm inte så bra kanske, men det känns som om att jag ändå inte kan få in mer i min lilla hjärna nu. Ska ändå läsa igenom mina anteckningar en gång innan jag lägger mig och sover på saken. Om jag har mitt block som huvudkudde, kanske något råkar präntas in under natten?! ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0