Trevlig Valborg!

I går morse vaknade jag upp med halsont och inte har det blivit bättre till i dag. Vi som ska ut i kväll och fira att våren är här...  :o/ Men, men, det kunde ha varit värre.
I går storstädade jag lägenheten, och nu äntligen känns det som att det börjar bli lite ordning här. Jag sydde gardiner och ett kuddfodral, rensade i bokhyllan som redan hade hunnit bli stökig, kopplade in WII-spelet och fick även ordning på balkongen! Tyvärr har min älskade ingen kortläsare på datorn, så jag får lägga upp bilder från min dator senare :D
Nu ska vi in till stan och käka lunch med Pontus familj, sedan blir det en tur upp till Norra Berget för lite Valborgsfirande. Ikväll blire utgång med tjejerna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0