Flying high as a kite

I går testade jag på att kita! Och det gick faktiskt rätt bra. Eller ja, jag flög med själva draken, brädan får vänta ett tag. Det svåra var att veta när man fick kraft i kiten, för när jag väl fick det flög jag några meter och kraschade på magen i vattnet. Men oftast kom jag upp igen med kiten fortfarande i luften. Tyvärr kommer jag nog inte att hinna testa fler gånger innan jag åker tillbaka till Sundsvall, men nästa sommar ska ni få I dag äre se en som kitar ;o)

Vad jag undrar är bara vem som tagit med sig Östersjön till västkusten? Vattnet i Rågelund var alldeles brunt och bräckt. Jag hade inte ens saltkristaller i ögonbrynen efter att ha badat^^

I dag äre gråtrist ute och jag funderar på vad jag ska hitta på. Jag har en busig kissekatt som biter mig i fingrarna och klättrar upp på datorns tagentbord så jag får väl ge honom lite uppmärksamhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0