Så far och flyg och ryck och ränn...

I morgon är det så dags för insparken. Nästan allt är klart, det ska bara klippas tygremsor och ordnas det sista. Nu är det snart dags för SÅS-möte. Ska bli kul att allt drar igång nu, även om det är sjukt mycket på en gång. Emboli-möten skjuter vi till efter insparken i alla fall, tur man är ordförande och får bestämma själv när det passar ;)

Jag har köpt ett nytt matbord och hade Steffa till bärhjälp. Ett träbord i furu som jag ska måla vitt så småningom. Just nu är det så där matt och fnasigt som bara trän är. Jag hatar verkligen att ta i träföremål som inte är behandlade. Jag ryser i hela kroppen och får nästan lite panikkänsla, och händerna blir liksom dammiga på nått sätt av att man tar i det. Jag vet, jag är lite konstig ;) Vad handlade jag mer, jo, toaborste, skurmedel, handtvål och ett duschdraperi. Ett billigt vitt blev det så länge. Ska köpa ett vitt med volang när jag får tillfälle, men det får vänta ett tag.

Jag har i alla fall börjat komma i ordning lite nu. Fått upp gardiner och lite saker på väggarna. Kläderna är inlagda där de ska va och bara tavlorna är fortfarande nerpackade. De får komma upp en och en tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0