Sommaren i rekordfart

Jag har ju varit lite dålig på att uppdatera nu i sommar, mest beroende på att jag haft annat roligare att göra. Men nu tänkte jag att det ska komma en liten bildbomb i alla fall från några av de saker jag har gjort. Håll i er! ;o)



Jag, mamma och Boye besökte Wheels and Whings i Varberg. Dessutom spelade Håkan där den kvällen :D



Ett kärt återseende då Josse drog ihop Bernadottegänget för grillning och bad hos sig.



Mycket bus med mina kära små barn har det blivit!



Joel och Jolina <3



Jag och Christopher var på Cirkus Maximum häromdan



Några dagar bjöd på strålande väder och då passade jag på att vara på stranden



I torsdags var jag i Lysekil och kollade på Womens Match Cup med pappa



Jag passade också på att ge mig ut på havet med en FARR65r; Celeste of Solent. En riktgt häftig båt, med svart skrov och svarta segel!



Visst är hon häftig?!


I fredags kom vår efterlängtade lille Kalle :D


Full av bus och hyss är han, jamar hela tiden och vill helst ligga i knät på en :)
(Och det bör tilläggas att det är Christopher och Boye som döpt honom)

Ja, detta är i korta drag hur min sommar har varit :D


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken liten sötnos han var Kalle :)

2011-08-12 @ 11:36:08
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0