Summer sun, somethings begun...

Gårdagskvällen bjöd på härlig vattenskidåkning, eller ja, den var hälig ändå tills jag ramlade och satte mig på baken. Har ni testat att sätta er på vattnet i ca 50km/h? Jag kan säga att det gör ONT på lite intimare ställen!

I dag har jag hunnit med att köpa en biljett till cirkusen till i kväll, mamma vann en och det är ju inte så kul att gå själv, så jag och Christopher ska gå. Sedan köpte jag thaimat som jag åt i pappas hus med kattungarna lekandes kring fötterna. De är sju veckor gamla nu och busiga som bara den.

Sedan solade jag och plockade en burk svarta vinbär som jag ska göra något gott av. Eller i alla fall hoppas på att mamma gör något gott av dem ;o) Hon är så bra på sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0