1 december

Det är första december i dag och plötsligt känns allt faktiskt lite lättare. Jag älskar december månad, att få räkna ner på all de sätt, med kalenderljus, chokladkalender och inte minst julkalendern på TV som verkar riktigt bra i år :D Jag har dock inte hunnit köpa nån chokladkalender i år än, men jag ska till affären och handla i morgon så då ska jag passa på ;)

I dag har vi gjort klart det sista med grupparbetet, så nu är det bara redovisningen kvar på tisdag eftermiddag. Får hoppas på att den går bra så man slipper komplettera över jul, det räcker gott med den rapport vi redan har över julhelgen...

Nu ska jag snart hämta tvätten i tvättstugan och sedan ta på mig baddräkten för ett par timmars simskola.

9 dagar tills Anna kommer
15 dagar tills Mika kommer
20 dagar kvar till hemfärd
23 dagar till julafton
30 dagar till nyårsafton
36 dagar till min födelsedag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0