12 december

Jag har missat några decemberdagar i min nedräkning, men inte i verkligheten. Fredagen bjöd på det värsta vädret jag varit med om på länge, 10cm snöslask på vägarna samt snöblandat regn både uppifrån och nerifrån och från alla andra håll. Det gick helt enkelt inte på något  sätt att hålla sig torr om man gick ut, och envist nog hade jag och Cajsa bestämt oss för att gymma på morgonen...

Anna kom hit i fredags eftermiddag och sen dess har det varit full fart. Hela fredagen pratade vi och mös hela eftermiddan och på kvällen var vi på studentkören Gungners julkoncert på Kårhuset. Cajsa är ju med i den och det kan man ju inte missa då ;)

I lördags var vi på Himlabadet och Anna hjälpte till i simskolan. Efter det stannade vi och badade på äventyrsbadet och surfade en stund. Efteråt var vi så trötta så vi la oss på sängen och soffan och låg där hela eftermiddagen tills vi tvingade oss upp för att gå till pubtömningen på Kåren. En kväll med massa trevligt folk och billig dricka.

I går tog vi lång sovmorgon och sedan gick vi in till stan en sväng och åt frukost där innan jag gick till jobbet en stund. Anna hade gjort pankakor åt oss när jag kom hem därifrån :)

I dag är Anna på praktiken och jag har tränat och lagat matlådor för hela veckan... Nu ligger tvätten i maskinen och väntar på att bli upphängd så är väl bäst att ja kilar ner och fixar till det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0