14 december

Min dag började med att min mobil av nån anledning inte ringde som den skulle 07.15, så 8.30 tittade jag på klockan och insåg att nu skulle jag vara i skolan med Cajsa. Bara att flyga upp ur sängen, kasta i sig frukost och göra sig iordning för en heldag i skolan med känslomässigt tunga föreläsningar. I morgon fortsätter vi med farmakologi innan vi får en eftermiddag på oss att börja skriva vår rapport. Vi har i alla fall hittat artiklar som verkar bra, bara att läsa igenom dem innan man somnar nu.

I kväll blev jag bjuden till Minna och Jonas på luciafika och kattmys. De växer så det knakar de små hårtussarna och dem är bara hur mysiga som helst! Och som tack för att jag passade dem härom helgen fick jag en fin present av Minna och Jonas, julte och saffransskorpor :) Mums så gott jag ska ha det i mon kväll när jag kommer hem från jobbet ;)

Nu ska jag återigen sova, har blivit som en vana att bara göra kvällsinlägg^^ och förhoppningsvis vaknar jag i rätt tid i mon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0