16 decemeber

Okej, jag ska bryta mitt mönster och göra ett morgoninlägg för en gångs skull ;) Sitter här vid bordet medan Anna ligger och sover på golvet nedanför. Ja, alltså hon ligger ju på en madrass, inte direkt på golvet... I kväll gör hon sin sista praktiknatt här uppe och tidigt i morgon åker hon hem. Men inte behöver jag vara ensam för det, för Mika kommer ju i kväll :D Full fart hela tiden...

I dag har vi föreläsningar hela dagen, men jag och Cajsa ska sätta oss och fortsätta med vår rapport i eftermiddag så vi skippar den andra. Vi har i alla fall kommit igång bra och det känns skönt! Vi kommer antagligen behöva skriva diskussionen var för sig hemma över julen, men då är det bara det i så fall.

I går hade jag sista simskolan för i år, kommer sakna de små sötnosarna! Det är så kul att se att de förstår att de lyckats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0