2 och 3 december

I går var jag på jakt efter en chokladkalender, men varken Ica eller Coop hade någon. Fick nöjja mig med en Aladinask istället, så den sitter jag och mumsar på i dag. Denna helg är det storcaps i Sundsvall och jag är med och arrangerar. I går kom de utomstädes studenterna och det var fest på Kåren hela kvällen. I dag är det själva capstävlingen, och jag vågar påstå att Sveriges bästa capsare är här och ska kämpa om titeln årets capsmästare ;)

Min uppgift är att stå i baren och sälja öl och cider till deltagarna, så snart ska jag, Camilla och Cajsa till Kåren och fixa inför det. Det ska också vara en enklare tacosittning innan tävlingen, så grönsaker ska hackas. Det lär bli en lååång kväll i dag med tanke på att jag var uppe tidigt i morse och hade simskola trots den sena timmen i går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0