Det är inte min dag i dag

Jag skulle återigen hämta ut saker på apoteket, men som vanligt när det gäller mig så fanns inte det jag skulle ha. "Har varit slut länge och finns från slutet av mars antagligen". Ja, men vad kul då, när jag behöver det nu!!Mamma skulle kolla hemma och ta med när hon kommer upp om ett par veckor, annars är det bara att snällt vänta...

I dag har vi eftermiddagsplugg om kommunikation, det känns sådär motiverande. För övrigt är det underbart väder ute, och solen börjar verkligen värma mot kinden :D Undrar förresten vad det är för ljusskygg granne som just har flyttat in brevid mig, hon, eller han, har hängt för en röd sametsgardin samt placerat kuddar med elefanter på i hela fönstret. Hmm, knepigt... Jag har förresten hört att Mitthem (som jag hyr av) en gång fick för sig att ge belöning om man tipsade om ens grannar rökte i lägenheten. Undrar om det även gäller om man misstänker typ bordell eller liknande verksamhet??!



Äsch, man ska inte döma någon för snabbt, det kan ju vara någon jättetrevlig människa som bor där :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0