Helgen

I helgen har jag varit väldigt sportig av mig, eller ja, jag har inte direkt utövat sport men däremot tittat. I lördags var jag och älsklingen på hockey, Frölunda-Timrå. Hur det gick behöver vi inte gå in på, men jag kan säga att jag blev skyldig en middag... ;o) I går åkte jag ut till Gärdehov där SM-veckan i diverse sporter hölls. Jag tittade på skridskor, skytte, boxning och damernas final i curling. Fick även testa på att skjuta luftgevär vilket det visade sig att jag var ganska bra på :D

Vi spenderade för övrigt lördagen ute i Birsta och jag köpte mig en ny KAMERA!! :D En Canon Ixus 130 IS, så nu kommer det nog komma fler bilder på blogen igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0