Mine and yours and then the thruth...

Jag är ledig, eller ja, från seglarskolan i alla fall. I morse ringde de från sommardagis i Frillesås och frågade om jag kunde vicka och så klart tackade jag inte nej till jobb. Tion söta barn i extremt blandade åldrar, alltfrån 1-åringar till fritidsbarn.

Jag har fått ordning på min dator nu. Tyvärr gick som sagt inget att rädda från hårddisken, men med en ny hårddisk och massa installationer fungerar den nu som vanligt igen. Om inte lite bättre faktiskt. Det sitter tydligen en snabbare hårddisk i den nu för den som förstår sig på sånt.

Jag hade en underbar lördagskväll med återträff av gamla godingar från Bernadotte i helgen. Det blev gott käk, massa prat och ett lååååångt bad i utomhusbubbelpoolen. :D


Kan man ha det så mycket bättre? :D

Jag har också varit uppe hos kattungarna i helgen. De växer och utvecklas helt sanslöst fort nu. På bara en vecka har de lärt sig springa och skutta och busa. De är helt sanslöst söta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0