Standing right beside her tonight

Lyssnar på Chris Medina och chattar med Cajsa efter en dag på havet. Tävlingen gick helt okej, varken bra eller dåligt men jag är nöjd. Låg sist ett tag i andra racet efter en dåligt planerad start, men sen knappade jag in på flera andra och slutade på femte plats. Helen ledde jag över vid sista märket, men hon lyckades utnyttja strömmar och vindvrid perfekt så hon gled före mig över mållinjen. Surt sa räven om rönnbären ;o)

I morgon börjar nya grupper i seglarskolan och det ser ut att kunna bli en spännande vecka. I alla fall om man ser till hur vädret ska bli. De i fortsättningsgruppen kommer i alla fall få träning i såväl lättvind som extrem hårdvind. Någon dag förespås 1-2m/sek och på torsdag ska det blåsa upp till 20m/sek i byarna. Som sagt, det kommer bli spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0