Bara njuter av livet som det är...

Det är kanonfint sommarväder här hemma i dag, och vi har grejat i trädgården, såsom det brukar vara. Mamma och Boye har byggt ett växthus och gjort iordning runt det nu under våren, och det har verkligen blivit jättefint!


Jag har fått fram min båt som ska få komma ner till havet i nästa vecka, på måndag förhoppningsvis, så att jag kan vara med på första tisdagsseglingen :D

I morgon ska jag åka till Frillesås på förmiddagen och passa mina små goingar, sedan följer jag med Jonna till stallet och kollar när hon tränar voltige. På kvällen händer det jag längtat LÄÄÄÄÄÄNGE efter! HÅKAN HELLSTRÖM spelar på slottskogsvallen!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0