Inte kan man sitta inne...

Det är riktigt härligt sommarvder ute nu och jag passar på att njuta av solens varma strålar istället för att sitta och blogga. Därav de sällan komna inläggen... men nu har jag varit ute och fotat i trädgården, och fastän jag fortfarande inte har fått tillbaka min dator och därmed inte har något Photoshop, så lyckades jag ta en bild som inte behöver fixas till innan publicering.



Åå vill man göraq något hellre än att springa i denna vattenspridare när det är så här varmt ute? Undrar vad mina grannar skulle säga om jag gjorde det?! ;o)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-12 @ 19:20:57
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0