Helt slutkörd :D

Ergonomiövning på KTC hela förmiddagen i går, sedan en promenad till bussen mot Birsta. In på Bauhaus en sväng och tillbaka till stan efter en timma. Hem och byta om och sedan ett pass på gymmet. Det var skönt och inte alls speciellt tungt. Men i dag är träningsvärken total ;o)

Nu på förmiddagen har jag fixat till min soffa genom att vaddera en del av bädd-delen så att Malin och Jolina ska sova skönt i den nästa helg. Sedan har jag gjort ett mönster och klippt till delar till ett förklde jag ska göra till en klänning jag gjorde häromdagen. Ni vet ett sånt där förkläde lilla Ida har i Emil-filmerna. Jag måste dock till affären och köpa kantband innan jag kan göra klart den, men jag tror den kommer bli bra.

I går snöade det här igen så nu ligger det återigen snö på vägarna. Jag som hade planer på att våga mig ut och springa snart när det var barbacke. Men det får väl vänta ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det vart precis likadant här nere med snön.. vill också ut o springa :/

2011-03-20 @ 21:03:42
URL: http://capturedintime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0