Precis som om inget annat räknades...

Jag sitter och skriver på min diskussion. Öppnade studiehandledningen och insåg att jag hade gjort ganska så mycket fel, så nu har jag gått igenom den igen. Fastnar dock vid sista delen och ORKAR INTE! Men, men, bara att göra, sen äre sommarlov efter opponeringen på tisdag :D

I går kväll var vi ett gäng på bio och såg Pirates of the Carribean -On Stranger Tides. Jag har bara sett ettan innan, men jag måste säga att jag gillade fyran mer. Efteråt skjutsade vi hem Karro till Timrå, då vi såg en påkörd katt på vägen. Vi stannade och kunde konstatera att den var avliden. Eftersom den låg mitt i vägen flyttade vi den till vägrenen och ringde polisen. Stackars liten. Jag blir så irriterad på den som kört på den, som inte ens stannade och kollade hur den mådde eller gjorde något åt det. Kanske var den vid liv en stund och kunde ha räddats?!

I kväll blire grillning med SÅS-gänget. Kul att det regnar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0