Färga din värld röd och klar...

Två blöta kvällar i rad, dessutom en blöt start på dagen i morgon. Simskolan är alltså igång igen. Det är så härligt att få träffa barn emellanåt, de flesta är så söta och kommer med så kloka kommentarer. Visst finns det barn som är lite jobbigare på olika sätt, men jag ser det mer som en större utmaning att få dem att lära sig saker och hitta strategier som fungerar för just det barnet. För nått man verkligen lär sig i simskolan så är det att alla är olika, har väldigt olika behov och olika sätt att lära sig på.

Jag tror att min rapport är färdig nu i alla fall, men skickar inte in den förrän på måndag då den måste in så jag har tid på mig att komma på om jag vill ändra något ;) Nu har jag just proppat i mig mitt lördagsgodis (och jag vet att det inte ens hunnit bli lördag^^) Undra om jag har någon bra film på lager? Jo, jag ska lägga mig på soffan och se den allra sista delen av Harry Potter-filmerna. Jag har lyssnat på boken på engelska en gång, men kommer verkligen inte ihåg hur det slutar, så det är lite spännande ;)

I morgon väntar åvve-sittning!! Men innan dess ska jag nog se till att få städat lite här hemma, inte långt tills mamma kommer och innan dess ska det vara julfint här :D

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0