I can fool the world, but i can not fool my heart...

Det är helt otroligt hur långa dagarna har blivit bara för att vi har skruvat tillbaka tiden en timma. Vid fyra tror jag, och är helt övertygad om, att klockan är närmare nio på kvällen. Men så är den bara fyra ändå. Och inte blir det bättre av att jag sitter och väntar på att lillebror ska komma med tåget heller^^

Jag har i alla fall fått pluggat, tvättat och städat i dag. Plus att jag hunnit vara på sjukhuset och gjort ett praktiskt prov i att sätta PVK och infusioner. Det gick nog bra och jag tvivlar inte på att jag klarade det. Vi var två och två, en som satte PVK:n och en som iordningställde och satte infusionen. Jag fick sätta PVK och det enda jag glömde var att sprita händerna innan jag började. Annars fick jag beröm för att jag hade så bra handlag och gjorde det så smidigt, och det syntes tydligen tydligt att jag hade övat på det mycket (vilket jag faktiskt inte har^^) Jaja, bara att vara tacksam att man ärvt bra sjuksköterskeanlag från sin mamma ;) hehe

Nä, nu skruvar vi fram klockan så den blir 19.55 så tåget rullar in på stationen :D jag ska förresten få min kameraladdare så att jag kan ta kort igen. Glömde den hemma i somras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0