Jag glömmer aldrig dina hemligheter...

Det närmar sig första advent, och ja, jag har julpyntat min blogg lite. För den uppmärksamme kan jag bekräfta att det är samma header som förra året, men jag gillar den så varför ändra?!

I dag väntas en lunch på stan med de finaste tjejerna i Sundsvall och i eftermiddag/kväll startar simskolan upp igen efter ett par veckors uppehåll. Det ska bli mysigt att träffa barn igen och jag hoppas grupperna är roliga :)

Tänk att när man för en gång skull inte ställer klockan på morgonen och har möjlighet att sova precis hur länge som helst, då vaknar man kvart i åtta av nån konstig fröm som jag inte ens minns nu. Sen var det stört omöjligt att somna om igen. Bästa jag sätter mig ocg försöker skriva klart min rapport så man slipper den i helgen i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0