Om jag ville, skulle jag förstå...

Har fått in P2 på radion som spelar klassisk musik, passar bra. Är allmänt less på att plugga nu och är inte alls motiverad för den kommande kursen. Visst är det superviktigt med pedagogik inom vården och att man kan undervisa patienterna, men jag orkar inte. Vill inte lära någon något, vill inte bli filmad och granska mig själv, vill inte göra grupparbeten, posters som om man gick på grundskolan. Och dessutom på detta ska det skrivas en rapport och sökas massa artiklar. Hade man åtmisntonde fått välja grupperna själva hade man i alla fall kunnat ha roligt under tiden, men nej, här ska vi bli ihopshasade som en skock får. "Du ska vara i den hagen med dem där, nejnej, inte med dem du gillar, med dem du inte går ihop med". Jag vill bara åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0