They heard a choir from heaven sing...


Eftersom en riktig gran inte riktigt skulle rymmas i min lilla lägenhet har jag skaffat mig en julprydnad som alternativ. Eller egentligen var det bara en ställning i metall som jag köpte på tradera av tjejen som har den här butiken http://www.evasblomsterbod.se/, Eva Karlsson. Sedan har jag dekorerat den lite juligt med grangirlang (eftersom jag har en lurvig matta just under passar det inte så bra att ha riktigt granris i.. ;) ), fina julkulor och lyktor.

I dag har dagen varit precis så lång som jag trodde att den skulle bli. Allra först började det med att jag vaknade vid sex av att jag blödde näsblod, väldigt trevligt uppvaknande^^ Sedan hade jag just somnat om innan klockan ringde och det var dags för föreläsning hela förmiddan. På eftermiddagen granskade vi våra filmer som vi spelade in häromdan fram till fem då första mötet för kvällen började. Direkt därefter skyndade jag till simhallen där möte nummer två hölls. Nu har jag just kommit hem och tänker nog gå och lägga mig...

Snön håller förresten på att regna bort, i dag är det +6 grader ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0