Tills morgonen blir till...

Mina skådespelartalanger har fått visa vad de går för i dag. Fast de är inget att skryta om precis. Vi skulle ju som sagt filma samtal, och det gick väl ändå helt okej. Värre blir det att försöka analysera materialet sen, när man måste se och höra sig själv på film^^



För att få denna dag att gå i väntan på morgondagen gick jag till affären och handlade saker till lussebullsbak, så det är vad jag spenderat eftermiddagen till att göra. Riktigt mumsiga blev dem! Just när jag tagit ut sista plåten fick jag SMS av Emma som var på genomresa på väg hem från Åre så jag gick till Divan och åt med henne :)

I helgen ska jag vara kattvakt åt två små kattungar vars matte och husse ska ut på vägarna och åka. Ska passa på att mys ordentligt med dem i väntan på att jag kan få åka hem och mysa med Calle! ;)

Undra om jag skulle ta och dricka mitt första glas med julmust nu också, till en lussekatt? Jo, så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0