You don´t have to be a child to love the mystery...

Nu har min adventsljusstake fått mossa i sig också, så nu är det bara att vänta på första advent så man får tända ;) I dag har jag inte gjort mycket, varit på skolan en stund och sökt artiklar, sedan en promenad upp till skogen för att hämta mossa och lite granris. Jag borde läsa igenom artikeln så jag vet vad som står i den, men jag orkar verkligen inte ta tag i det nu. I morgon ska jag upp tidigt och leka skådis en stund, vi ska filma när vi håller ett pedagogiskt samt och sedan analysera det vi filmat. Jättekul att behöva se och höra sig själv...

Nä, nu ska jag mysa ner mig i soffan, eller kanske i den renbäddade sängen, och se på någon Astrid-film och låtsas att jag är där för en stund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0