Jag blir aldrig den samma som förrut...

I dag har jag legat i sängen i princip hela tiden. Med undantag för att jag strukit ett par lager lack på mitt bord som jag och Cajsa betsade igår efter att vi varit på picknick och sedan kollat på hockey på O'learys. Jag har haft Astrid Lindgren-maraton och kollat på flera avsnitt ur serien "Vi på Saltkråkan" samt "Madicken på Junibacken". Jag blir aldrig trött på hennes filmer, de är helt underbara!

I morgon fortsätter kursen efter en tentagenomgång där man kan få en känsla av om man har svarat någorlunda rätt eller inte. Akut omhändertagande, operationssjukvård, urologi samt gynekologi står sedan på schemat så det ska bli spännande. Om man nu orkar ladda om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0