Somebody

Någon har uppenbarligen velat att jag skulle uppdatera min blogg i dag, så jag hade en hel del sidvisningar, men inte så många unika ;) Ja, vad har jag att berätta om dagen? Jo, vi överaskade Cajsa med äppelpaj, blommor och paket eftersom hon fyllde år igår! Henrik fick i uppdrag att skicka ett sms till henne där det stod att hon snart skulle få besök. En stund senare klampade vi in och hon var riktigt överaskad :D Hihi! Storstädat hade hon hunnit på den korta tiden!

Mer då? Försökt plugga lite men hamnade i soffan och tittade på film istället. Fyra pluggdagar kvar, paniken kommer krypandes. Ju mer jag läser på, ju fler frågor jag svarar på från gamla tentor, desto mer inser jag att jag inte kan. Så nu är det dags att lägga på ett kål, ställa klockan på morgonen och bara nöta in allt...

Kommentarer
Postat av: Mika

Haha absolut jag kommer! Var beredd på att inte bli godkänd bara... Ah okej min blev inte grå direkt men det blev inte topp. Skal på alltså, och gnugga. Får prova det till nästa gång. Gäller att passa på nu när det är så billigt :D

2011-10-02 @ 20:00:12
URL: http://mikado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0