Walk in fields of gold

Beslutet är taget, jag och Cajsa åker till Skiweek i Vemdalen trots att det är under första veckan på praktiken! Vår lärare sa nämligen att de är skyldiga att ordna så att vi kan få åka på sådana resor, så då var det ingen tvekan längre :) Kanske man ångrar sig när man får jobba några sex-dagars veckor i vår, men vad sjutton, det är det lätt värt!

Förresten så är det jättetråkigt väder ute i dag, ösregn och blåsigt. Så jag ligger på min mysiga matta med levande ljus tända och lyssnar på celtic circle-musik och är lååångt lååångt borta. Jag har idag bakat lingonmuffins som blev supergoda och fått hjälp av Cajsa att få min nya mikro på plats. Näe, om man skulle göra sig lite nyponsoppa innan man går och lägger sig...

Bilder kan förresten inte komma upp på ett tag för jag hittar inte min laddare. Undra om den kan ligga kvar nere i Åsa? Eller så har ja lagt den på något fiffigt ställe som jag inte kommer ihåg. Fast ja tänker att den inte kan vara på så jättemånga ställen när man bor på 22kvm... Jaja. får väl fortsätta leta en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0