Åå håll om mig, du kanske aldrig mer är med mig...

Denna dag ska ägnas åt plugg, plugg och kanske lite plugg. Jag vill verkligen inte misslyckas med denna tenta så det är bara att ligga i! Kakorna fyllda med smörkräm som gjordes häromdagen håller mig sällskap, några på bordet, andra redan i magen. Det är nog dags att börja träna sen, kanske ska undersöka om mitt passerband till badet funkar fler dagar än när jag jobbar, då kan jag börja simma ordentligt och kanske lära mig crawla eftersom vi lär ut det. Jag menar, jag vet ju hur jag ska göra nu efter att ha instruerat andra, ska bara få ihop det praktiskt med att andas och simma samtidigt...

Plugg var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0