Två veckor utmattning

I morgon är det över, insparken 2011. Jag är helt slut, både fysiskt och psykiskt av alla påhopp från olika håll. Det märks att de flesta phösare och generaler börja lessna och stubinerna är bara halvlånga. Nu sitter jag på skolan, en timma innan vi börjar, eftersom de ringde från nån målarfirma i går och sa att de skulle måla om hos mig. Perfekt timat. Eller inte! Så nu är det återigen kaos i min lägenhet, allting står på varann i mitten av rummet. Hoppas de täcker över sakerna ordentligt...

För övrigt så har insparken gått superbra! Vi har haft späckat schema, med allt från vinbrännboll, Ölympiska spelen och nollecaps till besök på himlabadet och taco-kväll. Taco-kvällen stod vi i Emboli för, så i går stekte jag ca 45kg köttfärs. Tur jag hade hjälp av de underbara phösarna att hacka de ca 50kg grönsakerna! i kväll ska ett gäng ha sittning och jag ska vara nykter general. det innebär att jag ska finnas behjälplig på Kårhuset fram till kl 2 i natt ifall något skulle hända. Pepp? nja, sådär. I morgon är det dags för Embolis och µtecs sittning. Den kommer bli grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0