Vimsade omkring men fann mitt mål...

I går åkte jag runt i hela Sundsvall för att slutligen hitta min telefon som varit på vift. Eller på vift har den nog inte varit egentligen, det var bara som jag trodde. Efter att förgäves ha försökt få tag i butiken på Frölunda torg i ett antal dagar bestämde jag mig för att åka ut till Birsta och prata med dem i den butiken. Väl där får jag veta att telefonen visst är skickad, den ligger på Ica Nacksta. Jahopp, så fiffigt då att de ändrat om bussarna så att den som går till Birsta också sen går till Nacksta. Bara att åka tillbaka hela vägen^^ Och där fanns den!

Men hur smart är den egentligen? Den skriver fel hela tiden! Eller så är det jag som har för stora fingrar... Konstigt då att small-ringarna i affärerna är förstora för mig^^ Stackars andra människor.

I dag ska jag i alla fall jobba i simskolan för första gången. Det ska bli jättekul att få träffa lite barn! Jag har "leka med barn"-abstinens ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0