Not a day without you...

Hade en helt underbar helg förra veckan tillsammans med de bästa barnen i världen!! Vi hade fredagsmys, med pizza och film, på lördagen åkte vi till Borås djurpark med matsäck som barnen hjälpte till att ordna. Vi såg på alla nya djurungar, en giraffunge, zebraföl, noshörningsunge, apungar och björnungar. Hur mysigt som helt hade vi det! På söndagen var vi hemma på förmiddagen innan vi åkte en sväng till bushuset och sprang av oss innan det var dags att ta emot mamma och pappa (alltså barnens mamma och pappa) när de kom hem från Stockholm igen :)
Retsten av veckan har jag umgåtts med familjen, varit och kollat på en bil (som jag inte köpte) och hann med en sväng i Ullared. Där köpte jag lite vårkläder och en vetekudde som jag ska ha för att värma min iskalla fötter med när jag ska sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0