Pilutta, jag säger inte vad det är!

Det var ett tag sen jag bloggade nu. Det har väl helt enkelt inte hänt något speciellt roligt det senaste. Eller jo det har det ju. I lördags var det SÅS-sittning vilket var väldigt trevligt! Tal, god mat, lekar...

Vad jag har gjort istället för att blogga kan nog enklast förklaras av att jag håller på att titta efter bil. Måste ju ha en bil inför sommaren när jag ska jobba, så jag tänker att jag ska vara ute i god tid så jag inte står där dagen innan och undrar hur jag ska ta mig till jobbet ;) Hur det går? Nja, sådär. Men vi har ingen brådska än så vi är lite kräsna. Vi, ja alltså jag och min pappa.

Nu är det bara tre dagar kvar tills jag åker hem till alla underbara människor där hemma! Åå vad det ska bli mysigt att få umgås med mina älskade barn en hel helg! Få ha dem helt för mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0