Vårvindar friska leka och viska...

Jag hde för en gång skull tänkt att lägga upp en bild på hur påskfint jag har fått det i lägenheten, men då strejkar blogg.se bilduppladdning så det blir helt enkelt ingen bild förrän dem har åtgärdat prolemet. Få hoppas på att jag kan lägga upp bilden i morgon. Då ska jag dessutom göra kycklingbakelser (Ja, alltså de kommer se ut som kycklingar, inte innehålla det ;) )

Jag har förresten verkligen börjat känna av att pollensäsongen är här. Fytusan så snorig jag blir, och slemhinnorna i näsan är så sköra att de brister för ingenting och jag störtblöder näsblod stup i kvarten. Inte så kul... Självklart tar jag tabletter och de hjälper en del, men nässprej vågar jag inte ta pga ännu större risk att blöda då. Får väl helt enkelt stå ut med snuvan, det är ju ändå ett gott tecken att sommaren är påväg när det är pollen i luften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0