Den som är glad drar till sig mera lycka...

I dag har jag varit lite effektiv vad gäller c-uppsatsen. Har skrivit på projektplanen, och bakgrunden börjar ta form. Känns bra att ha gjort det mesta innan jag åker hem för jul så man slipper sitta och skriva hela tiden. Vill ju passa på att umgås när jag vä är där ;)
 
I eftermiddags gick jag och Cajsa till Lotta för lite adventsfika och provsmak av hennes glögg som var jättegod! Lite bebismys blev det också då Lottas killes bror hade sin lille tvåmånaders pojke med sig... Nu gäller det att packa, städa och hinna fixa iordning allt innan tåget går på torsdag morgon. De flesta julklapparna är inslagna och färdiga, de ska bara få plats i packningen. Tänker inte göra om samma misstag som förra året och ha en påse med julklapparna i som går sönder innan jag ens hinner lämna Sundsvall. Så lagom kul då att ha byte i Stockholm med massa trappor upp och ned för perrongerna. Näe, i år ska jag få ner allt i väskan har jag tänkt. Får se hur det blir med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0