För allt som vi trott på blev till sand...

I dag är jag ledig, och det firas med att ligga på soffan och se på film. Började dock dagen med att skriva en verksamhetsberättelse inför årsmötet i Emboli som är i kväll. Jag hoppas på att det trillar in lite folk, det behövs verkligen!

Nu har jag lagat lite lax och bulgur, som också äntligen ska få avlösa min lasagne som matlåda de kommande två dagarna. Lasagne i alla ära, det är väldigt gott, men att äta det varje arbetspass i över en vecka gör att det inte känns så spännande tillslut ;)

I dag är det 10 grader varmt ute. Är det våren som är på väg kanske? Nja, vågar inte rikitigt tro på det, så vinterjackan får allt hänga med ett bra tag till innan jag är riktigt övertygad. Det är ju ändå bara februari än så länge. Den 29 februari förresten. Skottdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0