Gå ut på scenen med allt du har...

Om det är något som jag kan bli rikigt irriterad på så är det bussar som inte går när de ska. Tyvärr händer det alltför ofta att de inte dyker upp alls. Okej om de är några minuter sena, det kan jag förstå, men inte att de halt hoppar över att köra ett par turer. Och nej, det var inte strejk eller trafikproblem, bussarna med mitt nummer stod en bit bort, körde en sväng utan att släppa på någon och ställde sig en bit bort igen. Jättestörande.

I dag har jag varit på praktiken och det har gått bra. Jag går med en annan handledare eftersom min är på utbildning hela veckan. Det är lärorikt att se hur andra jobbar även om det är lite som att börja om på nytt när man ska lära känna varandra.

Jag har just gjort lite crispy chicken och sweet chilli-mangosås som jag ska äta till kvällsmat. Sen ska jag sova så jag orkar upp i morgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0