Men jag saknar både järvhet och mod...

Känner mig ganska duktig i dag, har varit och tränat, handlat lite, tvättat, bakat lingonmuffins och nu lagar jag mat innan jag ska till simskolan för att avsluta denna omgång med de små sötisarna! Mellan allt annat har jag hunnit läsa ganska långt i mitt häfte om ATSS, sjukt spännande om jag inte redan sagt det! Massa vackra bilder är det också, på både öppna skallfrakturer, thoracotomier, knivskador i buken, brännskador mm. Tänker inte beskriva bilderna mer detaljerat för då lär ingen nånsin läsa min blogg igen ;) Undra hur man skulle reagera i verkligheten om man stötte på något sådant? Det är en sak att se det på bild, men på riktigt vet jag inte hur mycket jag tål... Man kan ju hoppas på att man möter det under praktiken då man är utan ansvar så man vet hur man själv reagerar när man själv har ansvaret för behandling och omhändertagande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0