Någon hörde och tog hem mig tillslut...

Nu har jag läst mer än halva häftet, men det lär gå långsammare nu för det börjar handla om hjärnan som jag tycker är alltför komplicerad. Det är så mycket hinnor och områden med krångliga namn att hålla reda på så jag vet liksom inte i vilken ände jag ska börja reda ut. Jaja, nu är det strax dax att åka till praktiken igen :)

Vi har avslutning med simskolan denna veckan, och igår var det hur kul som helst att se barnen så otroligt glada och förväntansfulla. De hoppade av glädje och entusiasm och var bara så sjukt söta! Vi lekte en del, sedan delade vi ut diplom och glass innan barnen fick hoppa i vattnet och leka med alla de stora leksakerna som de aldrig får leka med annars :) Och så blir man alldeles glad och varm i kroppen när man hör hur föräldrarna berömmer oss och tycker att vi gör ett jättebra jobb med barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0