Och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag...

Är helt galet trött efter två kvällar och en tidig morgon på akuten. Men tröttheten beror inte bara på jobb, utan också på att det var fest och bråk i huset i natt. Vaknade vid tre -halv fyra av att det är några som skriker på varandra utanför min dörr precis, och nån timma senare vaknar ja av att två idioter står och sparkar på grannens dörr i minst en halvtimma och skriker att de måste ha sina skor. Så snart de tystnat var det dags för min väckarklocka att ringa och då var det bara att kliva upp. Passade också på att ringa störningsjouren för första gången. Okej att det är fest på helgkvällarna, men bråk och skadegörelse är inte riktigt okej tycker jag...

Nu tänker jag gå och lägga mig trots att klockan bara är 19.40. Jag ska upp vid fem ytterligare en dag, så jag behöver sova! Förresten så har jag kommit på att det är mycket roligare att skicka kort på andra dagar än kring jul, då är folk liksom inte beredda på att få en liten hälsning och då blir man inte bara en i mängden av alla julkort som trillar ner i lådan. I morgona ska jag alltså komma ihåg att posta min nio kort som ska skickas några mil bort... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0