Och vi kanske ses, det finns en chans...

Jag har just impulsbeställt ett nytt objektiv, ett fast med 50mm/1,8. Ska bli spännande att få hem det, dock kan det ta ett tag eftersom det inte fanns i lager just för tillfället men var beställt till lagret i alla fall. Jag hoppas på att det objektivet kommer vara lite mer flexibelt än mitt 90mm, som man måste stå långt ifrån objektivet om man vill fota porträtt. Älskar det för makro-foto dock. ;)

Jag har varit duktig och tvättat nu på förmiddagen, och snart är det dags att bege sig till praktiken. Måste förresten passa på att säga grattis till Victoria och Daniel som fick en liten prinsessa i natt! Blir alltid berörd av stolta föräldrar som just fått sitt efterlängtade barn, och visst märktes det tydligt på Daniel i tv-intervjun att han var riktigt stolt över sin dotter :)



Det är svårt att tro att det igår vid den här tiden snöade flingor stora som pannkakor över staden, när det i dag är klarblå himmel med en sol som verkligen värmer en om kinderna. Jag hoppas att våren snart är påväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0