Try to close my eyes...

Jag är ledig i helgen, men jag hade hellre jobbat. Det är tråkigt att bara vara hemma, men jag har ont i huvudet och är lite smått hemsjuk. Inte blir det bättre av att veta att mamma och lillebror är på stan och har det mysigt i dag. Christopher skulle åka hem nästa helg och inte heller det gör det mer uppmuntrande precis att vara här. Det är svinkallt ute så jag sitter inne med min goa "onepiece" och ser ut som en nallebjörn. Ska sätta på nån mysig film och kura ner mig i soffan. I morgon tänkte jag försöka ta mig ut till Birsta och handla lite. För att få dagen att gå liksom... ;)

Det blir inte så många inlägg nu, jag skriver dagbok från praktiken varje dag, men jag kan tyvärr inte presentera det här. Inte för att jag skriver något som är sekretesskyddat, men för att vara på den säkra sidan och inte råka skriva nått olämpligt så låter jag bli helt här på bloggen. Det enda jag kan säga är att det går väldigt bra, och varje dag lär jag mig något nytt. Varje dag när jag kommer hem skriver jag som sagt vad jag gjort under dagen och är det något jag funderar på så läser jag på om det. Jag satte förresten en PVK i går UTAN att ha blod överallt! Inte en droppe kom där det inte skulle vara och jag kom ihåg alla moment helt själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0