Den 6 januari

Japp, det är min födelsedag och jag har fått frukost på sängen av min kära mamma. Fick fina paket, köttbullsmacka, muffins och blåbärskakor :)

Förhoppningsvis kommer mina kära mostrar med familjer och mormor och morfar hit och äter lite smörgåstårta som jag och mamma har gjort. Jättefina är dem! Och supergod mjölkchokladtårta med mammas supergoda körsbärssås serveras till efterrätt :D

Jag måste börja försöka packa ner alla mina saker som jag ska ha med upp till Sundsvall på söndag, det har visst blivit en hel del^^ Jag som trodde att jag för en gångs skull skulle ha mindre med mig up än vad jag hade ner. Men icke sa nicke. Snowboard och boots, nya pjäxor, nytt skidställ och alla andra fina saker jag fått/köpt under jul... Jaja, tur för mig att jag beställt biljett till västra stationen så jag slipper gå så långt med allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0