Know I never know you at all...

I dag har dagen nästan stått stilla av väntan. I morse hade vi en kort stund i skolan där vi skulle presentera vår fördjupning. Fick beröm om det jag presenterade om "akut buk", det kommer kunna komma som en klinisk slutexamination i T6 sen så spara och kom ihåg detta, sa läraren. Bara att försöka pränta in det i huvudet och få det att fastna där då...

När jag kom hem från skolan hämtade jag väskorna med skidgrejer från förrådet och började packa lite vad jag ska ha med mig på söndag. Morgondagen kommer också att bli en lång väntan på att söndagsmorgonen ska komma. Fast jag ska i och för sig jobba på förmiddagen och sen handla lite mad Cajsa på eftermiddagen så får väl hoppas på att dagen går fort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0