There's so much that we don't understand...

Tillbaka i Sundsvall. Första dagen i skolan 2012 hade vi redovisning och den gick nog helt okej. Eftersom vi bara var fyra personer i gruppen gick det väldigt fort så vid halv elva var vi klara. Gick upp till hon som är praktikansvarig i t4 efteråt och fick bekräftat att jag ska vara på akutmottagningen på Sundsvalls sjukhus med start om två veckor vilket ska bli så sjukt spännande! Åå vad jag längtar :)

Nu är jag så rastlös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Känner för att gå ut och springa, men vill inte gärna hamna på akuten innan v.4, så skippar nog det. Det är liksom lite mycket snö och halt för det just nu. Gymmet då? Hmm orkar jag gå dit? Njae, får bli lite akrobatiska övningar på mattan här hemma kanske. Egentligen borde jag plugga eftersom vi har tenta om tre dagar, men jag har ingen som helst motivation till det ikväll. Får bli hårdplugg i mon och på torsdag. Tur det inte är en så stor tenta!

I morgon ska förresten några goingar komma hit och äta smörgåstårta, den första som jag gjort helt själv och är väldigt nöjd med! Hoppas den smakar lika bra som den ser ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0