Du ska inte tro det blir sommar...

Det verkar som om att sommarn är över alla redan. Tur man var ledig och kunde passa på att njuta de dagar som solen behagade värma vårt land. Jag har varit nere i Halmstad med pappa och hjälpt till på/sprungit Oringen. Torsdagens och fredagens etapp var på nyårsåsen, ett militärt skjutfält. Jag sprang Öppen 5 båda dagarna och det gick faktiskt riktigt bra med tanke på att jag inte orienterat på 6-7år. Däremot har jag verkligen ingen kondition, så jobbar man bara lite på den så kan det gå ännu bättre nästa gång jag springer :)

När vi inte orienterade låg vi på stranden nere på Tylösand. Ett mer överskattat ställe får man nog leta efter, men vi njöt av solen tillsammans med tusentals andra människor i alla fall. I dag har jag vaknat av att det regnar så mycket att jag trodde att fönstret skulle gå sönder. Tur det var dags att gå upp då det regnade som värst i alla fall (har jobbat i natt).

Nu måste jag passa på att städa lite för på måndag kommer Cajsa och hennes föräldrar hit på besök. Det ska bli roligt!!!! Sen har jag bara 6 arbetspass på två veckor kvar innan jag tänker åka iväg och säkra några soltimmar i spanien. Någon som vil åka med? Resan går den 14/8 från Landvetter och jag ska snart boka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0