Det är inte lätt min lilla vän jag vet...

I dag har det varit praktik hela dagen. Var på mitt första hjärtstopp som tyvärr inte slutade så lyckligt. Vi gjorde så gott vi kunde i alla fall... I dag har jag annars inte gjort någonting mer än att ligga på soffan. Fick förresten mitt schema inför sommaren. Sjukt fort gick det, i går morse visste jag inte ens om jag hade något jobb i sommar, och i dag har jag plötsligt ett schema :) Det känns jättebra i alla fall. Jobber mest på helgerna så veckorna är jag ledig för sol och badande. Och så mys med mina älskade kusiner så klart!

Mitt nya objektiv är påväg!! Fick mejl om att det skulle skickas iväg från företaget i dag, så om jag har lite tur så kommer det på måndag när jag är ledig :)

Nu tänker jag lägga mig och se på mer film. I morgon drar en ny omgång av simskola igång så då får man väl försöka vara lite utvilad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0