What is love, baby don't hurt me...

En dag med fina vänner och lite grillning på det. Det har varit Russian BBQ i dag i strålande solsken så det kunde inte ha varit bättre. Började dock med ett par timmar i simskolan innan jag gick över till champangefrukosten med våfflor hos Helmer med SÅS-gänget. Nu är jag just hemkommen från restaurang Divan där resten av gänget köpte pizza, men jag var proppmätt så jag smakade lite på kanterna bara.

I morgon har jag tänkt skriva klart mitt paper så att det är gjort. Hoppas min plan håller bara ;) Tyvärr finns det alltid så mycket roligare saker att göra än skolarbete, typ städa och laga mat. Fast jag vet att när jag har pluggat klart kommer jag sakna att skriva uppsatser och få respons på dem. Och plugga till tentor och gå på föreläsningar och lära sig nya saker är faktiskt också väldigt kul så länge det är intressant. Nu ska jag, hör och häpna, krypa ner i soffan och se på film. Den har ni inte hört förrut va?? ;)

(Veronica, så fort mitt objektiv har kommit tycker jag att vi ska planera in en första testrunda för att reka läget inför kommande fotorunda i vår ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0